gulapikk merhaba , su markanızı değiştirin bence. Ben de işteyken farklı bir marka var suyu içemiyorum ama evdeki suyu içebiliyorum . Bazı hazır suların tadı kuyu suyu gibi geliyor midemi bulandırıyor. Ben de 15+3 üm şuanda, su ile ilgili sorunum tam bu zamanlarda başladı ama zorlayarak da olsa 3 litre içiyorum her gün. Su içmek yemek yemek kadar önemli bu dönemde.