bb_yrl ilişki olmamali diyenler benim anladigim kadariyla dis gebelik kurtaj gibi durumlarda rahmin dinlenmesi icin gecerli.
2 defa kiymyasal gebelik yasadim subat ayinda yasadigim zaman tam 25 gun regliydim ve cok yanlis doktorlara denk geldim bana sanki bebegim varmista ben bakamamisim dusuk yapmisim muamelesi yapmislardir. Kendi arastirmalarimla ogrendigim meger kadinlarin %80 bunu yasiyor agrili gecen bir regli saniyor ve farketmiyormus. Kimyasal gebelik aslinda bir hamilelik degilmis. Sperm yurmutaya ulasiyor ya sprem bayat oluyor ya yumurta işlem rahmin icine ulamiyor sadece kanda hormonlar atiyor. Yani dinlenmeye fiziksel olarak ihtiyaciniz yok . Eger piskolojik olarak dinlenmek isterseniz dinlenebilirsiniz. Ben 2. Kimyasal gebeligi eylulde yasadim 18 kasimda hamile kaldim bebegimide 2 haftalik hamilelikte farkettim. Kendi vucudunu herseyiyle taniyan insan anlayabiliyor hamile oldugunu:) ve internette cok gordum kimyasaldan sonra hemen saglikli hamile kalanlari cunku bedeniniz kendini bebise hazirliyormus.