Merhaba, 20 Kasımda kimyasal gebelik geçirdim. Kanamam 2 gün önce bitti. Uzun süreli bi kanamam oldu. daha çok kahverengi lekelenme şeklindeydi. Tekrar ne zaman hamile kalmayı denemem gerekiyor? Bu durumu yaşayan oldu mu ? İnternette kimyasal gebelikten sonra 3 hafta ilişki olmamalı falan yazıyor. Kanamam bitti ama hala korkuyorum ilişki için