112Nur inşallah sever markaları deneyin derim çünki cidden ben bile her markanın sütünü içemiyorum tadında değişikfarkedilicek kadar büyük oğlum her sütü içiyor şükür ama ben içemiorum içim torku dost sütaş bunları içemiyorum sadece birşah içebiliyorum tam yağlı asla içemem yarım yağlı içiyorum bu şekidedir belki kızınızda deneyin tam yağlılar cidden ağır olabilio yarım yağlı deneyin yada küçük sütler varya pipetle içmeye heves ettirin öyle deneyin ben oğluşum pipetle içemez diyerek herşeyi biberonla veriyordum 2 hafta önce meyve suyuma sarılmış pipetle içtiğini gördüm sevinçten havalara uçtum 😅