112Nur bu arada süt yerine su ver diyenlere katılmıyorum siz annesiniz 2 side evladınız birisi henüz 21 aylık alışmasın diyip onu sütten mahrum edemessiniz etmemelisiniz onun gelişmesi için süte ihtiyacı var daha küçük çocuk deyil bebek o sütü her şekilde deneyerek sevdirebilirsiniz su karnını doyurmaz o sütü kendine arkadaş edinicektir bu seferde su içerse acıktığı için uyanıcak geceleri süt ve içine koyacağınız şey bir nevi karnını doyurucaktır bebişiniz için ben zorlanırım diyerek ödün vermeyin babası hazırlar yada 1 biberon süt hazırlamak inanın hiç zahmetli deyil sıcak su süt ve içine ekliyeceğiniz herengi bir şey bırakın alışsın yeterki süt içsin biz biraz zorlanalım ama onlar yeterki süt içsin ben bu koca göbeyimle oğluma süt hazırlıyorum ve hiç zorlanmıyorum zahmeti yok çünki ısrarla süt vermeniz taraftarıyım gelişim döneminde olduğunu unutmayın gece süt içip yatan bebek videoları izletin anlamaz demeyin o ayda bebekler tam bir kopyacı oluyor taklit etmek isticektir