gozde3592 Binde 6 hafta 5 gün hamileyim embriyo görüldü ama boyu 4.2 mm cıktı kalp attı ama 60 larda çıktı yeterli değilmiş sanırım bu haftalar böyli durumla karşılaşan varmı ( doktor bugün yarın düşer yada kalbi durur dedi) :(
busracekerr Ozlemyeni burun tıkanlığıda yaşıyormusunuz ya ben hamile kaldığımdan beri sürekli burnum tıkanıyor 🙋♀️😂
Gizem_34 Gizemmmmmmkync canım bende 5+2de sadece keseyi gördüm yarın 7+4 bakalım bebeği ve kalp atışını duymaya gidicem
Dyg61 Gizemmmmmmkync gördük çok şükür haftaya da kalp atışı için gidicez bebek yoktu kese vardı sadece kese boyu 7 mm çıktı 5+3 olarak gözüktü
Dilan1234 5+6 oldum pazartsi gidicm inşllh kalp atışını dinlemeye 5+0 iken gittm kese vardı ama küçk oldğu için kalp atşını dinleymdk
Dilan1234 Ozlemyeni aynen ya zamn durmş sanki bide ben 4 yılım sonunda kavuştum bebeğme inşşlh herşy yolundadır
ozlmkrkzl Merhaba bende geçen hafta öğrendim gebeliğini beta hcg değeri 406 olarak cıktı doktorum haftaya görürüz dedi keseyi ama kaç haftalık gebeyim bilmiyorum
Ozlemyeni Dilan1234 aynen bende😂 tam 4 yil surdu.once dis gebelik mi diye korktum sonra kese olcak ki simdi kalp atisi olcak mi diye korkuyorum😊 bisey alamiyorum bebege ya kotu bisey olursa diye korkutuyolar etraftan
Fatmaartr Merhaba hamile oldugumu yeni ogrendim 3 bucuk ay once düşük yapıp kurtaj olmustum daha 1 aylik gözüküyor.Regl sancısı gibi bir sandım var ve belime,bacağıma vuruyor bu agri
Dilan1234 Ozlemyeni ben hep tereddüt içindeym doğurana kdr inanamycm galiba hamile oldğma benm bide tüp bebekle oldu
Selinda Ozlemyeni of evet yaaa. Sevincimi yaşayamadım daha. İlki düşük olunca aman keseyi görelim dur aman kalp atışı da gelsin. Pozitif ol diyorlar da nerdeee
Fatmaartr K Ozlemyeni evet canım zaten hamile olduğumu canımın birşeyler istemesiyle çözdüm ama çok değil ben asermeden daha çok halsizlik ve uykuyla uğraşıyorum 😊
ozlmkrkzl Ozlemyeni benim ilk gençliğimde kalbi durmuştu bebegimin 8 haftalıkken inanın şuan doktora gitmeyi hiç istemiyorum ve baya korku yaşıyorum