Rabianida Selinda sizler daha yolun balındasınız😀o zamanlara dönmek istemiyorum bulantı kusma halsizlik en berbat olanda herseyden ve herkesten tiksinti😀 böyle hava attığıma bakmayın 11+3 teyim miğde bulantım hala var ama çok şükür yemek yapablyrum😀
Selinda busracekerr bende daha başlamadı şükür. Birkaç gece önce yaşadım ama o an daha hamile olduğumu bilmiyordum 😂 üşüttüm diye düşündüm ama tekrar olmadı
busracekerr Ozlemyeni burun tıkanlığıda yaşıyormusunuz ya ben hamile kaldığımdan beri sürekli burnum tıkanıyor 🙋♀️😂
Rabiakaraaslan Ozlemyeni nasıl anladı doktorunu kaçıncı muayenede yani keseydi mi ölçüyorlar benimde öyle olabilir belli değil henüz
EcemUgur01 5+3 haftalığım bende. Bende öyle aman aman bulantı yok ama aşırı bir ayak ağrısı var birde içimde yara varmış gibi sancı oluyor kızlar bu durumu yaşayan var mı 🙄
Selinda Benim bir de ilk gebeliğim düşükle sonuçlandı o yüzden doktorla görüşene kadar inanamadım ama şükür dün ultrasona girdim doktor herşeyin çok güzel dedi. Allahım inşallah hepimizin yüzünü güldürsün
Selinda Rabianida bende daha hiç bir belirti yok gayet güzel yiyorum yapıyorum. Bakalım süreç ne gösterecek
Ozlemyeni Nrggzr bi nokta gibi bisey vardi ama o mu bilemiyorum.iki hafta sonra gel kalp atisi bakalm dedi.zaman gecmiyo gercekten😂
Nrggzr Ozlemyeni ben bebeği göremedim kese boş görünüyor dedi aklım durdu haftaya tekrar gel dedi ama gitmek istemiyorum
Fatmanurgulll 5+4 evet kasılmalar biraz daha azaldı ama sırt ağrısı var bnde birde baş ağrısıı arada miğde bulantsı bas dönmesi say say bitmiyorr 😒😊❤
Dyg61 Çok şükür gördük keseyi ecoprin kanama alnı yapmış ama çok minikmiş kullanan var mı aranızda kızlar
Haticetalan Dyg61 bn ecopirin kullanıyorm ama kanama alanı görmedik yarın kontrolüm var bilemedim şimdi
Zeliiiss Nrggzr bende öyle.benim keseyi alttan gördü. Normalde 5+3 olmam gerekiyor. Alttan bakınca da kesenin içinde buğulu golgemsi bir şey var ama doktor sağlıksız gebelik dedi bebeği almak istedi ne yapicam bilmiyorm