biranneikikedi Hnfmhmt valla hiç birimiz bilemeyiz, bana doktorum aradı normal dedi 🙏🏻 Siz de yarını bekleyin en doğrusunu o bilir 🌟
biranneikikedi Heyecandorukta biraz araştırma da yaptım önden gitme konusunda doktorum da bu kadar detaylı değil ama buna yakım şeyler söyledi🙏🏻 Yani hala 24+5 iz 🌟
Ozlemust biranneikikedi benden ilk önce kan almadı şekerli suyu içirdikten 1 saat sonra aldı. Ve bir kere kan aldı.niye farklı olmuş ki
biranneikikedi Ozlemust açlık tokluk açlık şeklinde aldı benden , sizden açlık tokluk şeklinde almış demek ki. Hastanenin ve doktorun uygulaması değişebilir belki 🤔