Selam anneler, şeker yüklemenin 3. Kanını bekliyorum. 9’da verip şekerli su içtim, 10’da verdim şimdi 11’i bekliyorum. Sorularılarınız varsa cevaplayabilirim🌸
Bu sırada kontrolüm de vardı. SAT’a göre 24+5 ama ultrasonda 28+2 olmuşuz baya baya önden gidiyor, 1 kiloyu geçmiş bile tosunum🚀 Aranızda böyle bi durumu yaşayan var mı?