Aslanannesiayse hazal2131ds rica ederim canım benim adet döngüm 21 olduğu için 3 Haziran olarak gösteriyor ve hesabıma göre 39.haftasına denk geliyor ama ben sezeryen olacağım için Mayıs sonunda alınır diye düşünüyorum
MKrasnic hazal2131ds ben 7.haftadan sonra hiç gitmemiştim. Arada 7 hafta geçti öyle gittim. İki hafta sonra dedi cinsiyetin netleşeceğini , öyle çağırdı. Benim de işime geldi merak ediyorum görmek istiyorum açıkçası 🙈