Aslanannesiayse Canım yavrum benim Ana rahminde Avokado büyüklüğüne ulaştı Rabbimize hamd olsun var mı benimkiyle aynı boyda bebişi olan ;)
Deletedmom15 Aslanannesiayse aynıyız canım benmkide avokado oldu masallah karpuzuda görelim hayırlısıyla
hazal2131ds Aslanannesiayse yok en son ikili test için gitmiştim bidaha 5 hafta sonra geldi dddi bekliyoruz. 30 aralığa randevu aldım. Ama kıza benziyor falan demiştim ondan önce gittiğimizde de erkek dedi ne dediği belli değil😂 siz öğrendiniz mi ne sıklıkla gideceksiniz doktora?
hazal2131ds Aslanannesiayse teşekkür ederim😊 10 Haziran gösteriyor, adet uzunluğum 28 gün onu yaptım, farklı yapınca bir iki gün oynuyor.
Aslanannesiayse hazal2131ds rica ederim canım benim adet döngüm 21 olduğu için 3 Haziran olarak gösteriyor ve hesabıma göre 39.haftasına denk geliyor ama ben sezeryen olacağım için Mayıs sonunda alınır diye düşünüyorum
MKrasnic hazal2131ds geçen hafta çarşamba , %80 erkek dedi. Haftaya çarşamba yine gideceğiz. O zaman çağırdı
MKrasnic hazal2131ds ben 7.haftadan sonra hiç gitmemiştim. Arada 7 hafta geçti öyle gittim. İki hafta sonra dedi cinsiyetin netleşeceğini , öyle çağırdı. Benim de işime geldi merak ediyorum görmek istiyorum açıkçası 🙈