burcin277 Nazo07 bende 36 + 3 karnimin da cok kasilma oldu bide sanki kasigimsa sizlama gibi hissediyorum kontorulme de daha var napsam bilemedim
Nazo07 burcin277 ben gittim kontrole bu haftalarda olurmuş kanama veya suyun gelmediği sürece sıkıntı olmaz dedi