Merhabalar,
Su gelmesi ile 36 hafta 5 günlük hastaneye yatış yapıldı. İlki normal yaptığımdan epudiral normal doğum yapacaktım. Gece boyu hiç sancı ve açılmam olmadı. Sabah mecburen suni sancı verip epudiral de vuruldum. Biraz omurgadan acı veriyor ama normal doğum aancıaından iyidir. Ancak sıkıntı şu ki oğlumun kalpp atışları zayıflayıp durdu öğlene kadar takipte yine açılma bekledik. Ama maalesef ben bişey olacak diye çok korktum ve en sn suyunda kanama olması olması nedeniyle sezeryana alındım. Çok ağladım hazır değildşm buna. Ama şuan ayaktayım ilk normalde bile çok şükür hemen kalkamamıştım. Oğlum biraz küçük doğdu ama buna şükürler olsun. Herkse hayırlı doğumlar…