Gul76 Yorum yazan herkes aynı sanırım baya kısıde oluyo ve ne hıkmetse hep sağ kalça 😞 çok gecmıs olsun canım benımde hala aynı gecmedı topallıyorum yürürken resmen inşallah bıran önce geçer doktoruna sor mutlaka aynen her doktor farklı bısey söylüyor bakalım