19 haftalık hamileyim. 12. Haftadan beri sağ kalçamdan giripte sağ bacağımı dahi kilitleyen bi agrı yaşıyordum. Doktorum normal deyip geçiyordu. Doktor değişikliği yaptım , aynı şekilde normal denildi , bebeğin büyümesi yerleşmesi vs. Magnezyum takviyesi istedim doktorumdan. İlactan önce çok iyi bi şekilde dinlen dedi. Geçmezse ilaç. 10 gün boyunca yemek ve tuvalet harici hiç yerimden kalkmadım. Evin içinde ufak tefek yürüyüşler , oturma , uzanma şeklinde geçirdim. Neredeyse 2 ay boyunca hiç geçmeyen agrımdan çok şükür 15 gündür falan eser yok. Sizde bi keyifle dinlenmenize bakın derim 😇