Damlaltinay kucuktospam allah razı olsun Canım halen bekliyorum 😞 beklemek çok zor … dualarınıza ihtiyacım var 🤲
Damlaltinay Alperefet Canım Allah razı olsun inşallah bende bu cümleyi kurarım bir kaç gün sonra. İyi düşünmeye çalışıyorum iyi olsun diye ama bazen zor geliyor 😞
Alperefet Damlaltinay ben de çok zor günler geçirdim ama sonra bebek de hissetti gerçekten iki gün hareket etmedi sonra biraz toparlandım normale döndü kendimi sıkmaktan bebeği de etkilemişim😔 inşallah iyi haberini alırız burdan