Damlaltinay öyle düşünmeyin bence ultrasonda kesinlikle görülmeyen rahatsızlıklar bazıları büyük. Ne olursa olsun fikriniz değilmese de yaptırmakta fayda var hazır olursunuz her şeye doğumda öğrenmek daha üzücü olur. Ayrıca o testler yüzde 80e kadar güvenilir hata da çıkabilir yüksek oranda ama fetali yaptırmanız çok iyi olmuş bence inş sağlıklıdır bebeğiniz, üzmeyin kendinizi🙏