Aden ayy ne güzel yazmışsın şöyle cesaretlendirecek kimse yok yanımda 😖 eşim dahil sezaryen taraftarı herkes... çünkü daha az riskliymiş 😶 bende sancım gelsin hiç olmazsa yapamayacaksamda denemiş olurum sezaryane geçiş kolay diye düşünüyorum.. Bayılırsam bebeğime bişey olur endişesi taşıyorum onuda serumlarla hallediyorlarsa gerçekten umut var demektir 🙄 yarın randevum var konuşayım doktorumla bakalım ne önerecek...