Ben de çatı muayenesinde çok geriliyorum. Bütün umudum epidüralde. Umarım o yapılana kadar dayanabiliriz. Bu arada kaçıncı haftanızdasınız? 38+6’yız biz. Doktor önce suni sancıyla doğumu başlatırız belki diyordu, bugün git pazartesi gel dedi. Bir yandan da bebek kilo almaya devam ediyor tabii, bu da normal doğumu zorlaştırabilir. Rabbim yardımcımız olsun, inşallah bir güç verir de o cesaretle hayırlıca ve sağlıklıca doğururuz. 🙏🏼