Nrkls 20 mart görünüyor bizim. Beşik ve park yatak olarak iki çeşit aldım çok fazla şehir dışına çıktığımız için 🤗 dolap almadık yatak odasındaki şifonyeri boşaltıp kullanacağız. Bebek çantası, bebek arabası, hastane çıkışları, babynest, yeni doğduğunda giymesi için zıbınlar ve takımlar vs. alındı. Anneannesi ve babaannesi de almış sağolsunlar. Banyo seti, beşik için yatağı, ateş ölçer, benim hastane için kullanacaklarım gibi eksikler kaldı. Yarın da nevresim takımlarını alacağım inşallah 🤲🏼