Htcertn D vitamini çok önemli🙏 Benim eşim hastanede çalışıyo hamile olupta korona olanlarda doğru düzgün belirti yok diyo. Normal grip gibi geçiriyorlar diyo🙏Benimde öyle geçti sadece tat koku kaybım oldu oda hiç bişey değil yani.bebeğe hiç bir etkisi yok,ben o zaman çok araştırdım bu zamana kadar dünyanın hiç bir yerinde bebeğe geçen bir hasar yada etki görülmemiş şükürler olsun ki🙏Allah koruyor meleklerimizi buda yine Allah’ın bir mucizesi işte🤲