Beker 0Cerenk ay çok heyecanlı benimki isteğe bağlı sezeryan olacak canım pazartesi gün belirleyecez doktorumla. İnşallah kolay bir doğum geçirirsiniz🙏
0Cerenk Beker bende sezaryen istemiştim canım ama müsaitmişim normal doğuma açılmam da beklenenden erken oldu, normal doğuma döndüm, umarım bir an önce olur
Aytenada Beker psikolojik olabilir rahim kendini doguma hazirliyor olabilir yalanci sancilar düzensiz olur dogum sancisi olursa anlarsin ara ara giriyor ve artan bir agriyla bence panik yapmayin
Beker 0Cerenk inşallah olur canım bende de bir sorun yok ama ben alttan muayene olamadığım için sezeryan olacak mecbur