Beker pazartesi günü geldi canım benimki, kansızdı aynı anlattığın gibi, bugün gittim doktora 1 cm açıklığım varmış, yani o düşen nişanmış, banada herkes kanlı olmazsa olmaz dediler de, iki doktor da olabilir derken burda ki bi kaç kişinin olmaz imkansız demesine çok takılmadım, şu an doğum için açılma bekliyorum🙏🏻