Fark ettim ki tüm vücut tüylerim normal zamana göre daha yavaş uzuyor bi yandan işime geliyor tabi ki ama bunu benim gibi fark eden var mı merak ettim doğrusu :) normalde 10-15günde çıkan bıyıklarım 1ayda anca alınacak kadar belirginleşti tüm vücudumda böyle tüm mineral ve vitaminler Bebeğe gittiği için az mı besleniyor acaba tüyler 🤔