Minikbebek25 Deletedmom15 adet düzensizliğim var battan bir gün onc yumurtladim bugün 16.gun silik çıkması normal mi bu arada cevap verdiğin için çok teşekkür ederim ☺️
Deletedmom15 Minikbebek25 benmde adet düzensizlğm var canım o yuzden normal 16. Gün silik olması yarın kan vermeni ve 2 gğn sonra tekrarlamanı tavsiye ederm benmki daha silikti cok zor gördk eşimle onemli olan betanın düzenli artış göstermesi
Minikbebek25 Deletedmom15 bir düşüğüm var bir senedir gebe kalamiyodum şimdide korkuyorum haklısın beta artışına baksınlar sağlıklı mı bakalım çok teşekkür ederim 🥰☺️
SU1234 Minikbebek25 hayırlı olsun 24 Aralık inşallah bende artık güzel bir haber alırım bekliyorum 🙏🏻
Minikbebek25 SU1234 rabbim isteyen herkese içinde de sana hayırlı sağlıklı evlat nasip etsin inşallahhhhh