giresun evet ama sağlıklı çocuklar için tsh 2.5 altında olmalı diyor kadın doğum uzmanları da ..
Benim tsh gizil olarak prolaktini yükseltiyormus mesela ve kaliteli yumurta oluşumunu engelliyormuş bu durumda..
Yaklaşık 1 aydır tatlı ve türevlerini, hamur işini hayatımdan çıkardım.
Bazı endoktinologlara göre süt ve süt ürünlerinin de çıkarılması gerekiyor ama onu azalabildim tamamen hayatımdan çıkaramadım.
D vitaminim çok düşüktü önemsemiyordum 2 gün oldu d vitamini takviyesi de almaya başladım.
Inşallah diğer aya kadın doğum tedaviye başlar ve aşılama yapar .
Çünkü ben de direk aşılama ile başlayacak..
Daha önce ilaç vs. Kullanımı oldu ama gebelik oluşmadı.
Şimdi tsh ve prolaktini aynı anda düşürmek için ilaç kullandiriyorlar.
Inslalah hepimiz en hayırlı vakitte en hayırlı ve sağlıklı bebeklerin haberini alırız 🤲🤲