Zeynep0332 Ben 4 yıllık evliyim,2 yıldır da çocuk sahibi olmak için uğraşıyorum olmuyor. Bakalım tsh 2.5 altına indiği anda infertilitede ki doktor direk aşılama yapacağını söyledi. Inşallah 3 hafta sonra tiroit normale düşerse diğer ay aşılama için iğnelere başlamış olurum 🤲🤲bol sağlıklı günlerinize inşallah, yavrunuzu sağlıkla büyütün 🤲