Kubra3457 demekki geçmeyince geçmiyor 6 haftada başladı bulantım 14.haftaya kadar ilaç kullandım yoksa asla ayaga bile kalkamıyordum geçmiştir diye düşündüm ilacı bıraktım yok geçmemiş 18.haftadayım hala geçmedi bi gün iyi bi gün bulantılı neyseki sizin az kalmıs doğuma