Zeyno3460 bende 13+5im bulantılarım var ama azalıyor sonra geçiyor zamanda su gibi geçiyor annelik zor gerçekten kolay değil ebeveyn olmak inanın bir bakmışsınız büyümüş bende hala iştahsızlık çekiyorum arada ağzım 3 aydır zehir gibi 🤷 napalım katlanıcaz ne şikayetiniz olursa doktorunuza söyleyin