hm35 ilk 3 ay folattro kullandım sonra bırakılıyor folik asit zaten. şuan nbl pregna ve demir takviyesi kullanıyorum
irorkay Gulsurmeli anladım ben sordum doktoruma ama ayrı ayrı bir fark olmaz dedi. Regenesis devam ettiriyor.