Semayvz 5 haftalık gebeyim fakat hayla kahve bir leke peceteye geliyor bir sorun olur mu acaba ilk gebeliğim korku sardı içimi
Asli10 Semayvz doktora görünmen lazım canım hiç aksatma benim bu lekeyle 2 düşüğün oldu korkutmak istemiyorum ama aksatma derim
ratatosk Semayvz Dr unuzla iletişime geçme şansınız yoksa acile gitmelisiniz. Her ihtimale karşı iğne ilaç vs verebilirler. Ben 1 hafta sürekli iğne kullandım şuanda da fitil le devam ediyorum. Normal Bi lekelenme olabilir ama hiç Bi lekelenme ihmale gelmez
babyberry Semayvz acile gidin gerekirse yatırsınlar hafife alınacak bir şey değil ben de Progestan kullanırken yaşadım lekelenme hastaneye aldılar anında
Semayvz Mom86 bendede var fitil kullanıyorum ama Doktora sordum kahve ise korkma kırmızı olursa kork dedi
Asli10 Naksidil gerçekten nasıl bu kdar eminsiniz sizin dediğiniz şekilde ben düşük yaptım lütfen insanları yanlış bilgilendirmeyin bu bir can ve kahve rengi leke hafife alınmaz ilk aylarda
Asli10 Semayvz fitil kullanıyorsan korkma zaten tedbiri alınmış öyle yazınca hiç doktora gitmedin sandım bende bol bol dinlen
Mom86 Semayvz kırmızı olursa tabiki daha tehlikeli ama kahve bunun başlangici sonuçta benim kahveydi Dr gidene kadar rengi açıldı kırmızıya yani gitmedeydim dahada artacakti ama önlem alındı diye kahve kaldin
Asli10 Semayvz hiç korkma canım fitil verdiyse korkma ama daha iyi sonuç istiyorsan doktorundan iğne iste progestanın iğnesini versin direk kesiyo
babyberry Semayvz aaa nasıl bakmaz ya inşallah kötü bir şey yoktur o zaman Uzan’ın dinlenin kalkmayın
Merrvvee Semayvz bende çatlatma tedavisi ile kaldım o haftalarda bendede olmuştu kahverengi leke inşallah birşey yoktur 🌼
babyberry Semayvz yanlış yönlendirmek istemem ama ben de kan sulandırıcı kullanıyorum onun etkisi de olabiliyor bazen ama yine de ihmal etmeyin yarın doktora mutlaka gidin
Semayvz babyberry doktoruma yazdim kırmızi olmadığı sürece problem olmaz yat dinlen dedi zaten sadece peceteye geliyor sildigim zaman