Yasmink hiç şikayetçi değilim . Eşimden çok memnunum . Bazen forumda okuduğum gencecik ama şiddete maruz kalan arkadaşlarımız var . Eğitimini tamamlamamış . Hayata atılamamış . Kızmak değil belki de ailevi ya da farklı faktörler vardır çareyi evlilikte bulmuşlardır . Onlar için üzülüyorum mesela . Eğitim alıp ya da almayıp kendi kazancının olması , evliliği bizimki kadar geç olmasa da bilinçli olarak yapmak daha mantıklı gelmiştir her zaman