Rabianida 38,5 yaşındayım . Geçen sene evlendim . 2. Ayda hamile kaldım bebeğimi kaybettim . Patoloji de çevresel faktörler dendi . Şu an 8. Aya girmek üzereyim . Sadece genç olanlara göre biraz daha yorucu galiba . Normalde tansiyonum yok ama hamilelikte yüksek tansiyon riski çıktı . Annem çok genç . Doktora geçen hafta dedi ki niye böyle oldu hocam ? Doktor anneme baktı abla genç genç doğurmuşsunuz birşey anlamamışsınız dedi . Şimdikiler okul, iş , gezeyim derken geç evleniyorlar arada böyle sıkıntılar oluyor dedi . İki hafta öncesine kadar da problemim yok diyebilirim