26Merve inşallah öyledir benımde kan pıhtılaşması da var bende o yüzden gebeliğim hep bastan sona zaten zor geçecek bunu biliyorum ama yine kaybedersem çok ama çok üzülücem 😣 bu kaybettiğim 3. Yavrum olacak eğer öyle birşey olursa Allah kimseye yaşatmasın bir evladım olsun diye nelerimi vermem Allahım duyar inşallah sesimi de bize bağışlar yavrumu 3.5 yıldır hasretim 😣