Ygmrb ultrasonda baktı canım bir şeyler görünüyor dedi molden şüpheleniyorum ama dedi ben çok şaşırdım hiç öyle bir gebelik daha önce duymamıştım baktım belirtilerine beta değeri çok yüksek çıkarmış, bulantı kusma olurmuş ama bende bunlar yok sadece bir şey görüyorum demesinden mol dedi anlamadım 😔 inşallah korktuğun başına gelmez üzülme bence senin değerin de düşük değil çok daha az değerlerle öğrenenler var keseye falan bakmadan söylememeleri lazım bunu. İnşallah sağlıklı hayırlı bir bebek olur dualarım seninle 💕