Bişey sormak istiyorum. 3 haftalık gebeyim. Adetime 2 gün var. Adetime 4 gün kala pozitif çıktı. Ve kan değerim 22,28 çıktı. Bi yerde okudum. Eğer betahcg yükselme olursa normal gebelik 20 altında olursa kimyasal gebelik ve dış gebelik oluyormuş. Eğer dış gebelik olursa adet kanaması ile atılıyormuş doğrumu ?