yesmyrtsvr Fatosvrl kese görülmeden rapor çıkmıyor bende kullanıyorum biraz daha artmasını bekle bence
Fatosvrl Kmndas ben de tekrar gebe kalmak istedigimden beri kullaniorim aspirin ama igneye henuz baslamadim bos gebelik gecirdim onda igneye basladigim zaman kan degerlerim dusmeye basladi belkide oyuzden igneye baslamaya korkuorum
Kmndas Fatosvrl evet ikisini de kullanıyorum hamile kalır kalmaz iğneye başladım daha önce bi kalp durması yaşadığım için riske atmadık
Aycanmbenim Zeliiiss keseyi gördüyse nasıl dış gebelik olacak ki ? Dış gebelik zaten kesenin rahme yerleşmemesi değil mi?
Sinemm35 Fatosvrl benim doktorum 2 gunde 4 kat artmis olmasi lazim dedi ilk gittigimde 1006 ydi 2 gun sonra gittigimde 4000 lerde ydi kimisi 2 gunde 2 kat diyor ama benim doktorumun soyledigi gibi oldu
Kmndas Sinemm35 canım senin tansiyon için o şekil olabilir bizim 32 de bırakma sebebimiz biz bide iğne kullanıyoruz kan sulandırıcı 32 den sonra bence o yeterli olduğu için bıraktırıyolar ama senin tansiyon sıkıntın için olduğu için 36 demiş olabilir