sudamlasi AyeGnl evet yetişkinlerin günde 1-2 bardak içmeleri öneriliyo çocuklarda da 2 yaş altı önerilmiyo 2 yaştan sonra bi çay bardağı içebilirlermiş. Meyveliler daha tatlı oluyodur
Bebegmibkliyrm Ya tadi nasil kefirin kizlar. Ben hep goruyorum almak istiyorum ama tadini bilmedigim icin supheye dusuyorum
sudamlasi Edamusaali bende akşam denicem bakalım merak edıyorum hiç içmediğimizden damak tadımıza yabancı gelir