Deniz47 AAtlass bende asarak hep kullanmayı düşünüyorum hem öyle daha iyi bozulma ihtimali olmuyor direk askıya asılıyor dediğim gibi iç çamaşırları çorap diğer ürünleri o bölümlere koyarim
Meryem1316 Deniz47 ben hepsi burada nın indiriminde Novada 4 kapı markası yanlış hatırlamıyorsam aldım . 329 TL ye inmişti .
Meryem1316 Deniz47 novado 4 kapı 2 çekmece diye geçiyor . Acil değilse favorilere ekleyip düşünce alabilirsiniz
Deniz47 Meryem1316 bahsetiginiz daha bi uygun geldi bu 3 kapılı ve çekmeceleri yok bahsettigin 4 kapı 2 çekmece bu daha mantikli geliyor çekmecelerini yaptırasam aynı fiyata gelir doğumum şubatta ozamana kadar indirime gidermi memnunmusunuz peki
seymaergun Deniz47 bence gayet iyi ben de bim’den almıştım. Sadece askı olan kısmının altına küçük dolap düzenleyiciler oluyor sepet tarzında. Onlardan koyabilirsin 🤗
Masalmom Deniz47 ben A101 den ilk evlendiğim zamanlar da mutfağım için dolap almıştım tereklerim yetersiz geldiği için reçel erzak koymaya fakat hiç memnun kalmadım buradan alana kadar 2 kuruş fazla verip mağazadan almayı tercih ederim bir zaman sonra boyası atıyor cok deforme oluyor
burcin277 Deniz47 canim bundan gecen aylarda gelmisti ben aldim aysnisi kullanisli ama kaliteli degil suntadan yapilma boy olarak kucuk yani cok sevmedim
MeLy90 Oyuncak dolabı aldım a101den. Sinbo marka ve berbat ötesi çıktı. Şimdi bir de onu iade etmekle uğraşacağım. Cidden ucuz etin yahnisi durumu oldu😬
Deniz47 MeLy90 hiç uğraşılmiyor ya o iade etmeye yani insan aldığına pişman oluyor iade ugrastirmayla bin pişman oluyorsun
Deniz47 Peki cok teşekkür ederim arkadaşlar yardımcı olduğunuz için🙏❤almiycam eğerki deforme oluyorsa ilerde kullanilmasi için zaten özelikle almak istiyordum şimdi hepsiburadan indirimi takip etmeye caliscam kaliteli değilse 300 lirayı haketmez ya🤔
Eeliff_ Deniz47 canım bence marangoza bi yere ortasına bi tane daha raf yaptırırsan daha kullanışlı olur bebeğin kıyafeti o kadar uzun değil çünkü
Meryem1316 Deniz47 link atmayı becerebilsem keşke ama novado 4 kapaklı 2 çekmeceli gardrop derseniz bulursunuz