Gayette olur zaten kıyafetler çok küçük olduğu için ben oğlumunkileri hep asarak kullanıyorum genelde takım oluyor zaten. Katlayıp koyunca küçük küçük mutlaka karışıyor. Fiyatında gayet uygun hem rafida var daha ne olsun. Ayrıca alt tarafına marangozdan çok istersen raf kestirebilirsin gayet uygun. Oğlumun sifonyeri var sadece tek çekmecesinde aletleri duruyor kullanmıyorum doğru düzgün bile herşeyi dolapta