melegegebe Amin inşallah canım benim 3. Bebeğimde 31 haftalık doğdu normalde o doğumda baglaticaktim erken olunca o hengamede aklımıza gelemdi.Dikislerime çok baskı yaptı çok ağrım vardı 26. Haftadan itibaren tutmaya çalışıyoruz.Bide doğum pozisyonu almıştı doktor artık bundan sonrası ikiniz için de risk dedi doğum gerçekleşti.
Söyle söylüyim genel anesteziden tek korktuğum uyanma anı uyandigin anda ağrın başladığı için zor oluyor hepte ağlayarak uyandım kendine gelmen bir kaç saati buluyor.Su içme hissi oluyor.Oksurme hissi oluyor ağrın olduğu için zorlanıyordum.
Spinalde uyumadigim için öksürme hissi su içme ihtiyacım olmadı.Ameliyathane kapısından gülerek çıktım tek agladigim yer bebeğimi gördüğm andı.Ameliyattann çıktıktan yarım saat sonra hafif ağrım başladı hemen ağrı kesici istedim yaptılar.Oyle genelde ki gibi aşırı ağrı hissetmetim.Ayaklarim ve bacaklarım uyustugu için ilk temizleme ilk ignelerde filan hiç hissetmedim .Suanda çok iyiyim .
Spinal olana kadar hep geneli savundum spinalden korkuyordum hissederim falan die ama keşke diğerlerinde de secme şansı sunsalardi yada ikna etselerdi .Genel dogumlarimda ayağa kalkma sürem iyileşme sürem kolaydı da bu efsane birşey hemde bebeğimi ilk ben gördüm.😍 💜💜
Ben hep istedim hiç cesaret edemedim iyi ki bu son doğumda ikna ettiler çıkana kadar anestezi uzmanı ve hemşireye teşekkür ettim.Bana böyle bi deneyim sundukları için .Şuan hala kendime inanamasamda tüm ameliyat boyunca uyaniktim ve hiç birşey hissetmedim.😳😳