Matildaa Muhammet11 ve şu anda acile kaldırıldım canım iç dikişlerimde kanamam oluşmuş. Enfeksiyon kapmışım yine korona testi yaptılar. Şu an çok ağır ağrı kesicileri verdiler daha iyiyim
Matildaa Minik05 amin canım. Şu an yavrumu eve bırakıp acile gelmek zorunda kaldım çok kötüyüm. İç dikişlerimde biraz kanama varmış enfeksiyon kapmışım
Matildaa Minik05 filmini çekecekler ultrason yaptılar bir sürü test aldılar. Kan falan şimdi ağır ağrı kesicilerle daha iyiyim sanırım antibiyotik tedavisi olacağım
Muhammet11 Matildaa Allahım herkese yardım etsin anne olmak çok zor herşey bebekleriniz için inşallah bian önce toparlanıp bebeğinin kokusunuyla tez zamanda iyilesirsin canimm
Matildaa Minik05 inşallah canım çok zor 3 bebeğimi eve bırakıp geldim biri 4 yaş biri 2 yaş biri 3 günlük o kadar mutsuzum ki şimdi anlatamam
Muhammet11 Matildaa neden o kadar sürdü canım normalde 30 40 dakika içinde çıkıyorsun ben ilk sezeryanimda öyle oldum
Minik05 Matildaa Kim bakıyor onlara şuan?? Hemen işiniz biter Eve gidersiniz güzelce zaten başka bi işlem yok antibiyotikle kalmis iyki tedavi Üzülmeyin insaniz biz Herşey gelebilir başımıza 💙💙 stres yapmayın
Matildaa Muhammet11 canım aralarında çok az yaş var fazlaca zedelenmiş dokular dikkatli dikmeye çalıştılar benim evde biri 4 yaş biri 2 yaş biri 3 günlük 3 bebeğim var hepsinin aradı da çok az o yüzden
Muhammet11 Matildaa bnim de şuan 26 aylık bi oğlum var 35 haftalık kizima hamileyim arasi yakın olunca bnde ister istemez bi tedirgin oluyorum bi sıkıntı olur mu acaba diye
Matildaa Muhammet11 ikinci de sıkıntı çıkmadı canım gayet rahattım ama 3. Beni mahvetti umarım senin çok iyi geçer
Matildaa Minik05 eşim ve ablası yanında yani görümcem sağolsunlar çok iyi bakıyorlar mama almışlar vermişler şimdi uyuyormuş mışıl mışıl hepsi inşalalh bir an önce evime giderim
Muhammet11 Matildaa inşallah canım sana çok geçmiş olsun evlatlarına kavuşursun inşallah bian önce Allahım şifa versin