MihricanA Aylinizm Evett benimki 20. Haftadan sonra bas asagi kaldi onceden dönüp dururdu o o zaman bile niye dönmüyor diye korktuğum olmustu😂 Simdi 36 dayiz hala ayni
Umksanbe Aylinizm merak etme o nasıl rahatsa öyle durur 😇 şuan kafası vücudundan daha büyük zaten nasıl taht ediyorsa minnak öyle duruyor 😂
hakanebru_ Aylinizm ne tahminiii oğlum olacak 33+6 olduk bugün Allaha şükür 🤲🏻😁 doktorum her ne kadar erkek dese de çevremdekiler hala kız olacağını düşünüyor o yüzden şaşırmayacağım ben kız olursa başka doktor gittiğimde o da erkek demişti ama bakalım 😂
Aylinizm hakanebru_ sağlıcakla kucağına alırsın inşallah canım benimmmm çok az kalmış güzel günlere 😍