Eda_anne Aysgog hiç bilmiyorum ki alltan muayene olmadım salıya ne olacak merak ve korkuyla bekliyorum 😓
Eda_anne sevara ohh ne güzel 🤗darısı bizim başımıza🤲🏻zor mu oldu kolay mı oldu bekliyoruz anlatmanızı🥰güle güle büyütün inşaallah 💗