sevara haftaya salı aynen benimde sizin gibi olacak gebelik şekerim var tam 39 oluyorum daha fazla bekletmiyor doktor suni sancıyla başlatılacak doğumum çok tırsıyorum allahım cümlesiyle beraber bizlerede yardım etsin inşaallah bir avazda kurtulun bebeğinizle beraber💗