KutsalAnnelik momteacher Acaba 1 ve 2 numara ne kadar süre kullanılıyor tahmini bilginiz var mı? Örneğin ben yeni doğan süreci için 1 numara alsam sonrasında 2 numaraya geçiş hangi ayda oluyor tahmini ona göre bende ayarlayıp alayım
momteacher KutsalAnnelik ya 2.doğumum ama hiç hatrlamıyorum bende😬 1numaradan 70li paket aldım yetmezse yine marketten alırım 1numara die düşündüm,sürekli olarak prima kullanmayı düşünmüyorum bende çok pahalı, sleepy, minies deneyeceğim sonrasında
svmm KutsalAnnelik aynen öyle geçen nst ye gittiğimde hastanede paket verdiler onda da molfix in 3 adet bezi izotonik suyu pişik kremi falan var deterjan var her markada olsa keşke onu da deneyecem bakalım
Tugbahanim1 İlk olarak prima yenidoğan aldım. Ama sleepy naturale geçmeyi düşünüyorum ikisini de deneyeceğim kısacası.
Nur1903 Hanımlar bebişim 36. Haftada 3000 kgdı tabi doğunca değişebilir ama ben sleepy yenidoğan 2 numarasını aldım bir paket 3 6 kilo aralığındaymış ama hep sleepynin diğer bezlere göre çok küçük olduğunu okudum o yüzden iki numara aldım sizce olur mu bebeğe 🤷🏼♀️🤷🏼♀️
Ebruelif72 Nur1903 normal de slepy in kalıpları geniş oluyor 1 numara da olsa küçük olmaz o yüzden merak etme
Ebruelif72 İlk zamanlar bebekler günde en az 10 kere bez değişiyor öyle 30 luk 40 lik paketler yetmez yani 1 numara dan 100 lu filan alın sonra 2 numara alın 2 numarayı bu kaç ay kullanır sınız ancak sonra 3 zaten. Ben kızım da prima slepy molfiks kullandım prima iyi fakat çok pahalı slepy den se molfiks daha iyi o yüzden oğlum da molfiks başlayıp devam edecem
KutsalAnnelik momteacher Bende primayı kullanmayı düşünmüyorum aynı şekilde çok pahalı. İlk başlarda prima kullanıp sonra mı değişeceksiniz acaba öyle olsa bebek alıştı felan sıkıntı olmaz mı bende öyle yapabilirim sonrasında değişmede sıkıntı olmuyorsa yoksa bebeğin vücudunun direkt o bezi kabul edip alışmasını istemiyorum
momteacher KutsalAnnelik çok uzun süre kullanmazsak alışma falan olmaz, kardeşim öle yaptı doğumda, ilk olarak prima alıp sonra minies e geçti çok da memnun hem de uygun fiyatlı, bebeği de alerji olmadı, 2yaşında hala minies kullanıyır
Zombicikk KutsalAnnelik bugün gördüm Carrefour da bebek bezlerinde yüzde yirmi indirim vardı. Primanın yeni doğan 48 lisi denemek için yeter bence . Tabi sizin bileceğiniz birşey.
Zombicikk KutsalAnnelik rica ederim ne demek. Olsun şart değil Carrefour. İllaki başka marketlerde de indirime girer o veya başka markalar zaten denemek için bir paket alınacağından çok da bişey kaçırmadınız.