Kızlar şimdiden birkaç paket bez alıp stoklamak istiyorum ama bez konusunda hiçbir bilgim yok. Prima bütçemize pek uymuyor onun dışında hangi markayı almalıyım? Yeni doğan ebatı kaç ay kullanılıyor kaç adet gerekli? Yeni doğandan sonrası içinde almalı mıyım şimdiden? Yardımcı olursanız sevinirim 😊