Epidural ve spinalde ki işlem neredeyse aynı size vereceği acı sadece bi sinek ısırığı kadar iyi bir anestezist yaparsa daha sonrasında bel ağrısı vs olmaz . Epidural anestezi de ki amaç acıyı ortadan kaldırmak belden alt taraf uyuşur doktorun dokunduğunu hissedersiniz ama acı hissi olmaz . Başı çok hareket ettirmemeli işlem sonrası Doğum sonrası baş ağrısı olur çünkü