Mila_01 ben hastaneye gittiğimde adet sancısı gibi hafif sancıyla gittim kontrol ettirelim bi dedik 40+3 günlük olmuştuk artık doğsun istiyorduk 😁 çok az sancım olmasına rağmen hastaneye gittiğimde 3cm açıklık olmuştu.Öğleden önce 11 gibi doğumhaneye alındım hafif suni sancı verdiler.Benim sancılarımı düzenlemek ve bebeğim daha kanala girmemişti onun kanala girmesi içindi.Kendi hafif sancımla 3cm açılmıştı ama suni sancıyla beraber 5 saat 1 cm olması için sancı çektim.Suni sancı yüzündendi galiba sancılar artmıştı serumdan sonra.Benim sancım azdı ama belki sen 4cme kadar hiç hissetmiceksin belki benden çok sancı çekeceksin o hiç belli olmaz ki canım herkesin sancısı aynı olmuyor.Ama ben kesinlikle tavsiye ediyorum böyle postlarda epidurali ben çok memnun kaldım yine olsa hiç düşünmeden epiduralle doğururdum