Kızlar hcg testi adetim bugün geçmişti yaptım 24.4 cıktı 2 gün sonra yine yaptım 154 cikti yine gel dedi ben gitmedim sağlıkocağında test yapmıştım 5+6 dayım şuan şiddetli göğüs ağrılarım var bide sabahları mide yanması haftaya çarşambaya randevu aldım özel hastanede muayne için sizce hcg tekrar yaptirmalimiydim acaba diş gebelik te olabilirmi diye içim içimi iyor